Fredag

Dagen började me sovmorgon, mycket uppskattat! Sen drog jag iväg till skolan och såg inte en ända själ av mina kära vänner, så de var lite boooring. Menmen fick sluta efter halva programeringslektionen o hade ingen retorik så jag var i skolan bara 1.5 timme idag så :) Åkte hem o mötte mamma o har shoppat lite bara. Nu har vi ätit middag tsm. Jag var hungrig hela kvällen så jag var på uruselt humör, där är en av anledningarna vi aldrig äter tsm för mina föreldrar jobbar alltid så sent o jag pallar aldrig vänta, haha. Efter vi ätit fick jag en sån jävla tandvärk, har aldrig haft så ont i tänderna jag gick till o me till mamma o grät. Nu är de lite bättre allafall o jag ska lägga mig o kolla på upp och äta frukt, jag har alltid gillat disneys tecknade filmer så! Jag är trött o inte på humör för någonting.

visst ser de gott ut :)

Så god natt kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0