ego picture


wooho första dagen på säkert tre veckor som jag sminka mig! Det kändes skönt, jag kände mig hel. haha.. Ne men solen skiner o termometern visade 20+ i solen så jag kände att jag tvungen att inviga våren me att se ut som jag brukar göra. På vintern går jag bara runt i mjukis/läggings, osminkad i tjocktröja. Vem orkar fixa sig lixom för att gå ut i massa minus och frysa ihjäl, allafall till skolan. 

 Ser fram imot helgen nu också då jag ska åka till caroline så ska vi ha våran milkshake o skräckfilmskväll. Hon har så fin tomt så jag hoppas de blir sol så vi kan sitta :D Så länge sen jag träffade henne oxå :/ bara ett jävla prov mellan de, jag orkar inte me skolan... så nu ska jag skippa o plugga och ta ett äpple o kolla på tv hela kvällen, de låter mkt bättre.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0