till bästis.

Jag har hittat min bästavän. Hon som jag vill dela mitt liv med, varenda steg, andetag, vartenda misslyckande och framgång med. Hon som jag delar mina innersta tankar, pinsamheter, hemligheter, sanningar och lögner med. Hon som vet allt om mig men ändå står kvar vid min sida. Hon som skiter i rykten, skitsnack & vad andra tycker om en. Hon som jag litar blint på, för jag vet att hon aldrig skulle svika mig med avsikt. Hon är den som sätt mig gråta och skratta, och alltid förstått varför. Jag får nästan tårar i ögonen när jag skriver det här. Jag är så tacksam, så otroligt tacksam & glad att jag har henne i mitt liv. Att jag alltid har någon att ringa och prata om allt med. Att jag har en bästavän som jag kan göra allt med, ingenting är pinsamt med henne. Att jag har en bästavän som jag har så många minnen med och fler ska det bli. Vänner och killar kommer och går, & jag tycker om endel av dom fruktansvärt mkt. Men som henne kommer ingen att bli, ingen är i ens i närheten av hennes nivå. Vi ska alltid hålla ihop, lova mig det. Så länge jag har henne klarar jag allt, det vet jag. Vi behöver inte snacka varje dag, vi behöver inte ses varje vecka. Vi har våra perioder när det går lång tid innan vi ses, men i mitt hjärta står hon närmast. För 8år sedan hittade jag min allra bästavän. Det bästa som någonsin hänt mig, En bästavän jag gör allt för. Stephanie Catrine Kimberlly Nystedt min livsbästis. Jag älskar dig, det har jag gjort i 8år och kommer göra livet ut.


Kommentarer
Postat av: 8 år

älskliiiiiiiiiiiing! du är bara för underbar! vill säga exakt all det där tillbaka till dig! du vet att jag alltid ställer upp OAVSETT vad! du är min allra bästa vän, även om sanna och vera betyder mkt, så betyder du MEST! och kommer alltid göra, för jag känt dig längst!! älskar dig baaby! <3<3<3

2009-09-29 @ 23:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0