oh i´m sooo happy that i have you!

Jag o Caroline är så klockrena. Vi snackade i telefon igår och vi har gryymt mycket planer nu inför vintern. Vi har t.o.m bokat in lite redan, haha. Som ni lär märka senare ;) Vi får nog dom knäppaste idéerna ever. Som nu att vi inte får käka godis. Sen att vi går och dricker latte fast båda hatar det, att vi ska gå ut i lite kläder mitt i vintern bara för att se om vi kan bli sjuka. Ja vi är som sagt inte normala, but i looove it! Jag älskar hur vi alltid garvar i telefon åt absolut ingenting och snackar om farmville som största seriösa grejen. Att vi alltid får våra humörsvängningar, när vi ena sekunden inte ens kan stå upp av garv och andra sitta o tjura över lite choklad, att vi alltid skämmer ut oss o göra videoinlägg. Girl you rock my world!


do you remember?


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha! söto! hah, jag lovar att du var mycket snyggare på bilden än vad jag var. haha tjockiscaroline i backen! Vi är farmvillenördarna! OFC! Flicka, du rockar min värld med!

2009-09-23 @ 17:41:53
URL: http://knaprigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0