Like it or hate it.



~ Fina naglar. Jag älskar att ha fina naglar. Bland de äkligaste som finns är folk me äckliga naglar usch! Att något så litet kan göra så mkt. Mer nagelack åt folket :D

är inte på bäst humör just nu så jag kom inte på ngt mer o hissa, utan ikväll är jag negativ.



~ Folk som sätter sig bredvid en på bussar när det finns flera tvåsäten lediga. Jag tror inte jag vet något mer irriterande när jag åker kommunalt. Om det nu finns lediga platser varför ska man då sitta och trängas med okända människor? nej uuuussch. Jag vill sitta ensam, jag hatar att ngn okänd bredvid mig (dock förstår jag ju när det är fullt på bussen/tunnelbanan/pendeln)

~ Folk som ljuger. Jag hatar det. Folk som ljuger om helt onödiga saker. Just nu syftar jag på EN speciell, men tyvär så är bloggen ofentlig så det förblir hemligt. Men ljuga kommer alltid vara för folk som inte kan stå för det dom gjort osv. byebye, get out of my way. Såna vill jag inte ha och göra med.

~ Abercrombie and fitch kommer till sverige. Tror inte det är förns nästa år elr ngt, men ändå. Kom inte till sverige, då kommer alla gå runt o bära dom kläderna. Jag har flera kläder därifån och älskar märket! Men jag lovar att de kommer blir ngt fjortishäng elr liknande där dom kommer köpa sina kläder, d.v.s om dom har råd. Det är ju lite kul allafall men det blir så tråkigt om alla kommer köpa sina kläder där som gina osv.


Kommentarer
Postat av: en söt tjej

kan inte du göra något åt ditt fula ansikte istället för dina naglar :)

2009-09-23 @ 20:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0