wannabe?

Jag har alltid stört mig på det ordet. Bara för att jag skulle vara blond som "kissie", så skulle jag vara wannabe henne (fast iofs skulle hon vara wannabe mig eftersom jag alltid varit blond,haha). Eller om jag köper en kofta som någon annan har är jag wannabe henne. What up lixom? Då har jag hennes grej, inte min egen. varför mass tillverkas grejerna då ? Just för att alla som vill ska kunna köpa t.ex den där koftan. Kan inte det vi köpt vara vårat då? Visst om jag kopierade en tjej helt, med kläder, smink, hår osv. Ja då kan jag förstå. Men just nu säger alla att man är wannabe ngn bara för man köpt EN sak som den personen har. Det känns lite dagis stil "jag köpte den först, nu får ingen annan ha det". Om man vill vara så unik, köp inte kläder på GT då, utan sy egna? uucccsh, väx upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0