sämst?

Min mamma har utsätt mig till världens sämsta packare. Jag har fyllt 3 väskor men jag vill ha mer, mer o åter mer! Jeans leggins, leopardstrumpbyxor, chinos leggings, 4 par strumpbyxor, blå, rosa & svarta jeans, tre kofter, två stickade polotröjer, två par mjukisbrallor, 4 tjocktröjor, två långärmade tröjor, 5 linnen och 5 t-shirt, en lång tröja(typ kläning), sovtröja & sovskjorts, en kjol, underkläder, tandborste o hela kittet, smink ofc, tre par skor, skinjacka, 2 vinterjackor, mössa, vantar, 3 halsdukar, skolböcker, ipod, mobil, kamran & såklart datorn, hmm är det något mer? Som tur är får jag låna handuk, shampo, hårspray, fön o massa annat där, annars skulle bilen vara full bara till mig. varför får jag för mig att jag inte klarar mig utan det här? Som vanligt kommer jag få kommentaren av min brosa "maja hade du tänkt flytta hit"? haha, Jag som norrläning, de kanske vore ngt? ;D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej, jag känner inte dig men måste bara säga att jag gillar din blogg grymt mycket, den är jättekul att läsa och du verkar vara en cool och trevlig tjej, har tyvärr ingen egen blogg jag kan länka till :/



2009-10-22 @ 21:47:45
Postat av: maja

SV Linnéa: Verkligen tack! Vad glad jag blir :) <3

2009-10-22 @ 23:29:53
URL: http://thisismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0