Onsdag!

Träffade emelie i sollentuna, så hon följde me mig till där vi skulle ta skolfoto. Jag överlevde, förutom att det ser ut som jag har en kondom nedtryckt på skallen, menmen det är ju "bara" två tusen personer som ska kolla på den bilden sen -.- Först sa hon att jag skulle sitta, men jag vägra så jag fick stå, tackgudegud! haha. Fast det kan inte bli sämre än förra året, då regnade de när man skulle till skolan så jag tror inte jag behöver säga mer..
Hade utvecklingssamtal oxå, det gick faktiskt bra. Hon var så mkt trevligare än vad jag förväntat mig. Så var jag o emelie i datasalen och jag var sveriges mest otekniska. Jag satt vid tre datorer innan jag lyckades komma in, hah! Men jag har allafall bara varit hemma o chillat idag. PUSS BABES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0