Måndag

Finally är värsta dagen på veckan över! Jag överlevde mattelektionen (ehm ja bara att överleva 6 timmar matte till den här veckan). Åt lunch med mitt vanliga folk idag. Då kom jag & Miranda på en otroligt bra idée! Vi ska utföra ett uppdrag (hah om man nu kan kalla de för de). Vi har till första skoldagen på 2010 på oss & den som misslyckas får ett straff. Alla tyckte att vi bara var desperata, men nej vi är bäst! som vanligt bara. Om jag lyckas så kanske jag skriver det i bloggen (a) Men eftersom jag vet att du läser min blogg miranda, lyyyycka till! För jag leder reeeedan ;) PUSS!


Kommentarer
Postat av: miranda

ååååh dumt uppdrag, skryyyt lagom! u suck :( snyft ja får helt enkelt överleva med straffet :( har redan förlorat säkert x(

haha alla tycker vi e desperata...de funkar inte så! vi är BÄST! hahaha inget erkännande här, de blir ju pinsamt då xD hahah! meh...^^ kommer sååå faila ^^

2009-10-20 @ 17:44:17
URL: http://smilesmakemyday.blogg.se/
Postat av: maja

SV miranda: nej miranda jag lovar! Vi är bäst, då klarar man allt. <3

2009-10-20 @ 23:54:43
URL: http://thisismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0