Lista

Jag har riktigt tråkigt, så jag bjuder på en lista jag hitta!

12 HAR DU:
* Ett förhållande:
Nej
* En bästa vän: Ja
* Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
* Blivit kär vid första ögonkastet:
nej, tror inte på det.
* Fått ditt hjärta krossat: Ja
* Skrikit åt en lärare: tror inte de
* Kysst någon och sedan ångrat dig: aah
* Ljugit för dina föräldrar om vart du är: tyvär
* Några smycken som kostat över 1000 kr: japp (a)
* Några husdjur: en undulat å papegoja
* Hamnat på polisstation: nope, fast har faktiskt varit på en polisstation i spanien, aldrig igen.

11 DAGENS:
* Klädsel:
mjukisar å tshirt
* Hår: toffs
* Låt: ingen
* Vill ha: pengar
* Sjukaste: ingenting
* Saknad: hannie
* Köp: Ingenting faktiskt!
* Godis: chocklad
* Attityd: Inte glad men inte ledsen häller.
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: Usch

10 FÖRSTA:
* Bästa kompis:
Emma
* Kärlek:
jadu
* Husdjur: papegoja
* Semester: Greece
* Skola: kvarnbackaskolan
* Köpta skiva: vet inte, säkert spice girls (a)
* Piercing: Öronen
* Konsert: Vet inte
* Fylla: 2005 tror jag

10 Senaste:
* Personen som sms:ade dig:
M
* Personen som du kramade: mami
* Peronen som ringde dig: mami
* Personen som du ringde: M
* Personen du sa 'jag älskar dig' till: stephanie
* Alkoholdrycken: Cider
* Bilfärd: minns inte
* Filmen du såg: förra helgen, men minns inte vad den hette.
* Gången du grät: länge sen faktiskt
* Måltiden: pirog

9 SKULLE DU:
* Våga hoppa fallskärm:
Ja
* Våga hoppa bungyjump: kanske
* Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: näpp
* Kalla dig själv lycklig: sometimes
* Hellre ta bilden än vara med på den: båda
* Kunna gråta över en kille: Beror på
* Kunna gråta över en tjej:  Beror på
* Ljuga för någon: beror på
* Kunna springa 50mil: nej, haha.

8 VAD:
* Gör du just nu:
lyssnar på musik
* Ska du göra imorgon: vara med caroline
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: Det blir alltid bättre.
* Har du med dig in på bion: Godis å roligt folk.
* Är det för färg på dina byxor:  gråa
* Är det för väder hos dig just nu: ingenaing just nu.
* Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: ansiktet
* Skulle du göra om du vann på lotto: Beror på hur mkt jag vann men bli glad o shoppa :D

7 BLANDAT:
* Är du blyg inför det motsatta könet:
inte speciellt
* Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18 :O
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja
* Luvtröjor: ja, dom är mysiga
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: ja det vill jag!
* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Samma

4 VAL:
* Solnedgång eller soluppgång:
Solnedgång
* Sommar eller vinter: Sommar
* Vilken ålder har varit bäst hittills: 15 tror jag, elr 6 år, elr jag vet inte.
* Sova på sida, mage eller rygg: jag rullar alltid runt så jag vene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0