Like it or hate it.



Emilia & Hanna
Jag vill hissa dom brudarna, dom är klockrena! Dom får mig att skratta varje dag, dom får mig att orka gå till skolan varje dag. Dom lyser upp min dag!

Höstlovet!
Så jävla efterlängtat, jag är enormt skoltrött. Jag tror ingen kan säga emot mig där.

Jeans leggings och strumpbyxor.
Nu när det börjar bli vinter är det hur mysigt och skönt som helst ist för mjukisbrallor. För att det är till och med snyggt! Idag var första gången på tre veckor jag hade vanliga jeans, imorron blir det strumpbyxor säger jag bara!




Nolifers.

Såna som kommenterat anonymt i andras bloggar. Dom som snackar skit och sprider lögner & ryckten. Dom som lägger sig i andras liv och förstör för andra för att dom inte har något liv och bara är avundsjuka.

Rökning.
Flera av mina absolut bästavänner röker & jag måste total dissa det. Det är bara äckligt, dyrt och farligt. Inget posetivt någonstans, visst man kanske blir lugn som ni säger & att det är en social grej. Men det är världens säämsta ursäkt. Man kan vara social utan cigg & hur jävla social blir man när man ligger på sjukhus med lungcancer?


Kommentarer
Postat av: H8arN'

Vem fan är det som är nolifer här. Skriver blogg hahahah :D :D :D D:

2009-12-28 @ 23:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0