Helgen!

Allt började med att jag mötte upp caroline i lördags i huddinge, där vi handlade och det blev kaos som vanligt. Jag körde in i allt o alla. Menmen, när vi väl fått allt vi skulle tog vi bussen hem till caroline. Där lagade massvis med vitlöksbrödoch te. Så satt vi och snackade i timtal, very mysigt. Sen bestämde vi oss för att laga middag, varm baguett. Haha så ramlade jag ofc så mackan for ut över golvet. Hela kvällen satt vi mest och drack milkshake och pratade. Visste inte att det kunde vara så kul att göra milkshake. Kvällen asvslutades me skräckfilm och ännu mer snack. Juste vi höll på att skrämma livet ur varandra oxå, jag skulle följa me caroline till toan men i vardagsrummet såg vi tre getingar så det slutade me att vi skriker och jag springer tbx till köket. Sen hör jag caroline ropa på mig och efter en stund tänker jag att jag kanske ska hjälpa henne förbi getingarna. Så exakt samma sekund öppnar vi skjutdörrarna i köket och vi står typ 10 cm från varandra och skriker som in i helvete, haha.

Eftersom vi lovat våra kära vänner flippa och hanna och gå på chokladmässan med dom så gick vi upp kl 8 efter 4 timmars sömn. herregud asså. Frukosten blev nutella milkshake, frappe och vitlöksbröd. hah godaste frukosten! Sen hade vi operation döda geting oxå, så vi spraya getingen me hårspray. Men kl 10 satt vi allafall fixade på bussen och vi kom i tid! Haha, lite konstigt eftersom vi sprang efter buss 47 som åkte fel och när vi kommer fram så åker bussen tbx och vi får springa efter, galet jobbigt. Vi var allafall hela dagen på chokladmässan och proppa i oss choklad, jag mår riktigt illa nu -.- Det var sjukaste barnet där oxå, vi satt typ i en trapp och vilade och då kommer de fram typ en flicka i 5års åldern och börjar prata & sen helt plötsligt från ingenstans börjar hon krama mig, haha. Ja det var helgen, den var galet rolig allafall. Bilderna kommer när jag är hemma, sitter på lektion just nu ;) pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0