Du betyde mest en gång & nu betyder du så lite

jag saknar dig inte, verkligen inte. den person du är idag är falsk. men jag saknar den person jag lärde känna förut. jag saknar hur det var förut & våra tider, den personen jag kände då. hon var helt underbar, hon fanns där som en ängel. Det spelade ingen roll att vi umgicks ibland efter vi bråka, det kändes som att vara med en annan person. Att du var så nära men ändå så långt borta. jag kunde ringa henne kl 3 på natten om jag ville prata. hon fanns verkligen där för mig, hon tröstade mig när jag var lessen. vi var tsm var ända dag, hela tiden. annars ringde vi & pratade timmar i sträck. Men den person jag känner idag är helt olik säg, hon säger massa skit bara, allt som kommer från hennes mun skit. "jag älskar dig, du&jag föralltid" det var fan en lögn bara. hon låtsas att hon bryr sig, men nu när jag verkligen är lessen vänder hon bara ryggen till & går där ifrån. jag försökte verkligen, jag försökte så jävla mkt att få tillbaks dig. men nu ger jag upp, jag orkar verkligen inte, jag mår bara sämre & sämre ju mer jag försöker. jag blir bara mer & mer sviken.jag orkar inte med dig & ditt falska spel längre, allt jag gjorde för dig, hur många människor jag än dissade för dig & jag ställde alltid upp för dig, men det räkte tydligen inte? men tyvär lilla gumman, du fick din chans, men nu orkar jag inte med dig längre. Kom aldrig tillbaks till mig igen, du har förlorat mig.

Jag hittade den här texten jag skrev till dig för 2år sen. Jag tänkte tbx idag på dig och hur bra jag mår utan dig. Det trodde jag aldrig.. Jag klarar mig bra utan dig och dina lögner. Vi växte ifrån varandra, vi tog egna vägar. Vi som sa att vi skulle gå hand i hand genom allt. Det är konstigt nu har det gått mer än ett år sen vi ens snackade, det är sjukt vad tiden går fort. Vi kunde sitta i timtal och snacka om allt och nu vet jag knappt om hon lever. jag saknar våran tid, jag saknar min bästavän, men den är över nu. Du är ingen jag känner längre. Jag kommer alltid sakna oss, men jag har lärt mig leva det. Jag är glad över att jag fick tiden & minnerna me dig! Men jag har gått vidare, fast i mitt hjärta finns du alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0