God morgon.

God morgon darlings!
Jag har panik för jag har skofoto idag och inga kläder, kanske ska köra på mjukisar o munktröja? Men ärligt talat vet jag inte ens om jag vill gå. Jag ogillar min klass skarpt och plus att jag har utvecklingsamtal två timmar senare med min mentor som jag träffat två gr. Jag unviker henne helst, så de blir väl ingen hitt. Men har inga lektioner idag, så jag ska inte klaga.  Nu måste jag börja fixa mig, man kan ju inte vara osminkad på ett skolfoto, hallåå?! haha. Min morgon är full av i-landsproblem.. PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Andreas ;D

Du har iaf en bättre morgon än mig. varit sjuk i feber nu i 4 dagar känns som det bara blir värre o värre varje dag som går. Inge fel på mjukisar och munktröjja :D <3

2009-10-21 @ 11:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0