God morgon :)

Sitter i skolan och har webbdesign men jag nördar mig på fb ist. Vet inte när jag slutar idag, antingen halv 2 eller 4. Sen när jag kommer hem ska jag träna, haha ja ni läste rätt. Min mamma har fått me mig på ngn tränings grej, så vi får väl se hur de går me min obefintliga kondition. Igentligen följer jag bara me för att göra henne glad så jag kan tjata till mig min piercing, så vi får väl se hur de går. haha när jag sa de till henne i helgen stirra hon bara på mig och börja babla om att tänderna blir förstörda o hur fult det är. men jag ska ha en! socker är ju inte häller så jävla bra för tänderna, ändå äter vi de dagligen ;) aja men vi hörs när jag kommer hem! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0