God morgon.

Sitter i skolan och har etik o livs frågor, snart webbdesign så då lär jag sitta vid datan oxå ;) Imorse hade jag världens panik attack, mitt hår var lila på vissa ställen! Ja jag är seriös mitt hår är LILA, elr det skiftar i lila/grå på vissa ställen. Min värld gick under, haha nästan allafall. Jag e ju typ världens känsligaste när det kommer till mitt hår. Men så blir de när man missbrukar silvershampo -.- aja jag får försöka tvätta ur det när jag kmr hem, vet ngn om de går? Igår satt jag oxå och ångra att jag klippte lugg, jag ser nämligen inte klok ut me utsläppt hår längre.. aja vilka problem jag har. puss babes!


 update: mitt hår är tydligen inte lila, utan det är grått, shit det känns så mkt bättre, noooot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0