Fredagkvällen

Det började me att alla kom till slussen, nästan alla kom i tid oxå :O Vi handlade mat i orminge o det gick ooovanligt bra. Vi brukar tjaffsa om allt men nu gick de galant! Sen åker vi en andra buss för att komma till saltsjö-boo där jag har landställe o sen måste man gå en kvart. Jag, caroline & carro går lite fortare än filippa och hanna. Så vi kommer dit först, vet ni vad som händer då? Vi får inte upplåset och nyckeln fastar i låset, sen får vi ut den & sen fastnar den igen och det är omöjligt att få upp dörren. Under den tiden gick filippa och hanna vilse och hittade inte fram. Vi går hem till min farbror som bor granne me oss och han får inte häller upp låset. Haha asså de var verkligen kaaos. Men efter mkt om och men så får vi upp dörren och jag får ut o vandra i mörkret för att hitta filippa och hanna. Vi hade allafall jättemysigt och lagade mat o hallonpaj osv. Fast alla somnade typ sen, så vaknade vi lite i omgångar och snacka, haha. Jag var sjukt trött hela kvällen och garvade åt precis allt om jag inte sov.


Dagen började allafall me att jag o caroline satte oss och åt godis & sen gick vi och popade popcorn, hanna tyckte att hon o jag skulle börja bo tsm ;) Men ja det var allafall skit roligt. Jag, caroline & carro byggde en koja i sängen och var allmänt onormala. Sen vid ett åkte vi hem och jag åkte till min faste som jag varit hos hela kvällen. Hon lagar världens godaste mat. Hon är den ända som kan få mig att äta räkor och tycka det är gott! Men hon fyllde år och så var de lite släkt och vänner. Nu är jag hemma och jag är så trött att jag knappt kan tänka. PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0