Evig kärlek finns inte.

Nu kommer några av er säga att jag är avundsjuk o blablabla. Men jag bryr mig ärligt talat inte. Såklart jag är avundsjuk för att ni har en pojkvän som gör er lyckliga MEN jag förstår inte endel som BARA umgås med sin pojkvän när dom får en. Jag har en kompis, eller vi umgås inte längre. Hon umgås inte längre med någon förutom sin pojkvän. Jag menar lixom inget varar föralltid? Vad tror hon händer när dom gör slut, vem tror hon pallar finnas där för henne då? Alla har tröttnat på henne för vi blir alltid tagna förgivna eller så ignorerar hon oss helt. Jag blir nästan äcklad, jag tycker nästan synd om människan som skriver "vi föralltid", vakna upp lixom?! Föralltid finns inte, det kommer aldrig finnas. Allt har ett slut. Lev för dagen o älska era pojkvänner. Men sluta inte umgås med era vänner för det. För man orkar inte vara någons andra hands val. För vilka är det som kommer finnas där för dig när ni gjort slut? vännerna. Jag vet själv, jag har gjort det misstaget. Inget varar föralltid så ni kan vakna upp ur eran patetiska drömvärld.  


Kommentarer
Postat av: Ryan

maja jag håller faktiskt med dig! så jävla sant :P

2009-10-19 @ 17:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0