Dubbelmoral

Jävla fittgrannar, just nu är jag sur. Jag får inte spela hög musik mitt på en vardag, visst jag fatta om folk klaga om jag gjorde dt mitt i natten. Då kan jag stoppa i mina hörlurar. Mina föräldrar lever i samma hus som mig och kan leva me min ljudvolym. Men det är helt okej att kl 9 på en lördags morgon börja borra och spika eller som tanten under oss ha tvn på högsta volym, men klagar jag? nej även fast jag dör av irritation. Om ni nu är så jääävla känsliga flytta till ett hus mitt i skogen. Jag var bara tvungen att få ur mig det. Tänker jag då spela längre? nej fyfan. Jag tål inte att folk säger åt mig saker. När ni slutar borra på mina ÄNDA sovmorgonar, så kanske jag kan sänka. Det är bara du som klagar av alla i huset fast du bor två våningar över så jag tror faktiskt att du överlever me att höra lite musik mitt på dagen. När inte dom över, under oss elr högst upp i huset hör ett piss (vet dt för mina föräldrar känner dom) så Ta ut höraparaten så slipper du höra min musik, kärring.

haha jag är skitsur just nu, det kanske märks? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0