Bror

Jag har snackat me min bror ni i telefon i 1.5 timme. Vi har snackat om allt från kärlek, framtiden, politik, skatt, modo, aik och höstlovet. Han förstår mig verkligen som ingen annan. Vi är så grymt lika (kanske inte så konstigt för att vi har samma mamma). Vi kan sova hur länge sen helst, vi blir riktigt griniga om vi inte får mat, vi är väldigt lata, vi har samma åsikt i dom flesta frågor, vi älskar läsk och samma godis sorter, vi tycker om att åka bil och lyssna på musik på högsta volym. Vi kan sitta i flera timmar framför datorn och spela tv-spel. Vi gör alltid som vi själva vill och är extremt envisa. Det är därför vi ofta hamnar i bråk. Jag kan inte beskriva allt, men alla som känner oss båda vet att vi är extremt lika, fast inte till utseendet. Det roliga är att vår mamma inte alls är sån. Jag vet att du har kollat in min blogg, och jag hoppas du läser det här. Jag ser upp till dig, du är den ärligaste människan jag känner. Du kör alltid ditt race, även fast du inte riktigt tänker dig för alltid. Jag är stolt över att du är min bror. Jag älskar dig! / din lillasyster.

Juste, vet ni vad min brorsa berätta för mig? Nej såklart ni inte gör. Men ni vet Eddie i idol? Jag kollar knappt på idol så jag är lite lost. Men min bror berätta för mig att det är en hans kompis kusin. Och jag har träffat honom, han har sjungit för mig live och snackat me mig sommar 07. Jag minns det inte! Jag har minne som en guldfisk men lite ballt är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0