Torsdag.

Dagen började me sovmorgon, love it! Men datorn cpade sig så totalt & jag hade inte kraften för att blogga. Åkte till skolan och åt lunch me miranda, emilia & hanna, som vanligt. Vi har såna extremt roliga samtalsämnen, det slutar alltid med massa skratt. Haha fast jag ska nog inte berätta, ni kommer tro att vi är psykiskt störda ;) Efter skolan åkte jag hem till e, vi myste bara och kolla på tv :) Nej men jag måste plugga nu, ska skriva en uppsats om abort, kulkul. Tänkte köra en hissodiss om jag hinner sedan. PUSS!


Kommentarer
Postat av: miranda

hahah våra samtalsämnen e bara knas! och ja älskar att vi skrattar så mycke :D <3

2009-11-05 @ 19:47:11
URL: http://smilesmakemyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0