Torsdag

Heeeej :)
Var i skolan hela dagen, här är lite av våran konversation från lunchen som är tagen från min kära vän hannas blogg, hah inga namn nämns. Det gick till ungefär såhär, lite detaljer utblir för säkerhets skull :) Jag garvar faktiskt bara jag tänker på det.

Vi sitter på lunchen och snackar om vad som har hänt i veckan.
Kompis 1 berättade om när hon träffade sin killkompis
K1:
Det va jättemysigt, vi låg och såg på film o blablablablablabla
K2: Jaha, så det va en helt okej kväll dårå?
(här sitter kompis 4 och smsar och Kompis 3 sitter och lyssnar)
K1: Jaa, sen hade vi sex också
Kompis 2 sitter kvar med samma min som innan & undrar om hon hört rätt, kompis 4 stannar upp mitt i en textrad och Kompis 3 håller upp händerna för ansiktet
K4: Jamen..Jaha ja. Va det första gången eller?
K1: Ja, men vi har gjort lite mer än så tidigare...
Kompis 3 stannar mitt upp i en rörelse, sitter stilla i några sekunder, tappar gaffeln och utbrister:
K3: OOHW!

kmr aldrig glömma K3s min, herregud den glömmer jag aldrig. skratta så jag grät. Jag lovar att om någon som jag umgås me i skolan som känner alla oss läser de här, kmr den veta exakt vilka vi är eftersom det är så typiskt reagerande från alla oss ;) haha!

Efter skolan åkte jag o emilia o sara till sollentuna centrum. Sen åkte jag till stan o träffa mina tjejjer o fikade. Bästa tipset till er som vill ha en större milkshake om ni bara har 16kr, köp en liten milkshake, gå tillbaks o säg att den smakar skit o så får du en ny större. I mitt fall smakade faktiskt milkshaken skit. Men vi hade allafall very trevligt o mkt skratt! Nej herrregud nu är det plugg som gäller, prov imorron. PUSSPUSS!



Kommentarer
Postat av: Miranda

HAHAHAHAHAHAHA! typ doooog!! så jävla kul! xD

2009-11-12 @ 19:46:35
URL: http://smilesmakemyday.blogg.se/
Postat av: Caroline

Supermysmys! ett plus också till den extremt charmiga bilden!

2009-11-12 @ 20:17:23
URL: http://knaprigt.blogg.se/
Postat av: filippa

ja det här var nog den mest ocharmiga bild nånsin

men det var mysigt!

2009-11-12 @ 23:17:30
URL: http://filippaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0