Sjuk?

Jag mår illa, bläbläbläa. Jag vet inte vad som hänt med mig (?) Så fort jag äter något mår jag illa, det har varit så hela veckan. Jag har ätit 6 sushi bitar o skit lite glass idag. Jag kunde inte ens äta Ben & jerrys för det var äckligt. Jag har så ont i magen att jag kan knappt sitta upp. Jag har levt på fil me musli, oboy, juice & apelsiner. Vad har hänt me min matlust? Jag mår inte bra, jag tror jag håller på att bli sjuk. Jag ska sova nu & den som får för sig att väcka mig imorron kmr jag inte prata med på en vecka. Min första sovmorgon på 3 veckor (man hade ju en tvååring klängandes på en kl 8 på morgonen hela lovet).

BTW ni som vill se mig "på riktigt" kan ju söka på "maajab eller thisismaja" på youtube. Haha & om jag är sådär irl vet jag faktiskt nte, jag hoppas allafall jag inte är så stel. Men såklart jag inte är ;) haha!



GOD NATT BABES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0