onödigt me rubrik.

Sitter i sängen o lyssnar på musik, dricker colalight, spelar spel på fb & har de sjukt chilll bara. Älskar o ligga i sängen o lyssna på musik! Jag är bara på så bra humör, jag kan inte förstå det :D Har snackat me mina vänner på telefon hela kvällen, så jävla underbara dom är! Dom ända jag varit/snackat me på hela veckan (förutom skolan då) är j o stephanie, vilket inte är normalt. Jag pratar hela tiden i telefon. Känner att jag är back on track, glad för allt o skrattar åt ingenting. Mamma bah "du skrattar alltid så mkt när du snackar me caroline", it´s true. Det roliga är att vi garvar åt "hej". Vi pratade så länge att jag hade i mitt silvershampo i för länge :( noo.. men aja I will survive. Juste när jag gick runt i me silvershampo tyckte min mamma att jag skulle bli brunett, jag har ju funderade på de but it will not happen! Nej nu ska jag sluta skriva massa skit o faktiskt sova, har sovit så dåligt den här veckan. Puss babes!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0