New moon.

Jag o caroline möttes upp i skärholmen och åkte till heron och käkade på donken, sen kom hanna & då gick vi och köpte godis. Sen gick vi till bion och jag har nog aldrig i hela mitt liv garvat så mkt på en bio fast inte åt själva filmen. Vi hade allafall jätteroligt & filmen var verkligen sjukt bra!
  • Min telefon ringde & jag fick inte upp fickan. Dagens pinsamaste.
  • Hanna hade ut våran popcorn
  • Jag & caroline krockade me våra huvuden
  • Jag prasslade asmkt & fick inte upp min godis, haha.
  • En kille sprang framför duken & ramlade mitt i filmen. Det var roligaste!
  • Hanna tyckte det var asroligt när jag tog henne på benet.
  • I filmen garvade vi allafall mest när jakob tog av sig tröjan.

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var kul! hahaha.. killen som ramlade <3

men filmen var också jetejetebra!

2009-11-23 @ 13:04:22
URL: http://knaprigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0