Måndag

Heej babes!
Värsta dagen på veckan över. Har heldag idag (8.20-16) & alla lektioner jag har. Det är inte kul alls eller jo vissa lektioner, allafall fysiken ;) Åt lunch me miranda, niklas & hanna, så sjukt roliga människor! Juste dessutom är det NT vecka nu på rudbeck, för er som inte vet är de Natur/teknikare som "smyckar ut" skolan, ordnar en show, gör en tidning osvosvosv. När jag kom hem tänkte jag "yees, nu får jag sova". Men icke, min bästis tyckte jag skulle till kista o träffa henne, o jag kunde ju inte banga. Dessutom fick jag tbx mitt linne som hon haft mer än ett år :D Sen när jag kom hem så var min mami o pappa hemma. Dom var så glada att se mig, haha men jag menar vem blir inte de? :O Jag älskar min mami så skönt att hon är hemma! PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0