Love it or hate it


Miranda!

Jag har vetat vem hon är sen ettan eftersom vi haft gemensamma vänner. Men det var bara för två veckor sen vi blev bra kompisar för att jag ville veta vem en person vah som hon kände & lite annat, haha. Ja men allafall hon är en av dom gladaste människorna jag träffat. Hon har världen bästa humor & hon gör verkligen min dag! Alla intern skämt vi har tsm me dom andra. I need my miranda dooos, BIG LOVE!


Desperate housewives.
Helt seriöst har jag aldrig sätt en bättre serie! Visst den kanske har blivit lite sämre än när den startade men ändå den slår ut alla andra serier milslångt! Så sjukt jävla bra. Man blir fan glad när man kmr på att det är tisdag för att då är det desperate.



Idol
snääääääääääälla lägg ner skiten? Det var roligt första gången, sen dess blir det bara sämre o sämre, tråkigare o tråkigare för varje år. Aldrig att jag skulle spendera min fredagkväll framför det.

Random folk som vill prata.
När jag åker buss, pendel, tbana, ja vad som helst är jag väldigt svensk av mig. Jag hatar om folk sätter sig bredvid mig och ännu värre när dom börjar snacka me mig. Hände på bussen för en vecka sen när en tant började babla om hur sena bussarna är osv, like i care? Eller igår kom en kille fram till mig o vah "hej, hur mår dudå?". Ehm nej jag vill inte prata med er. Om ni nödvänigt måste så säg något intressant ffc!

Starbucks till sverige.
Som jag tror ingen missat kommer starbucks till sverige, nämligen till arlanda. För det första är jag emot att det ens kommer till sverige, hela utomlands känslan försvinner lixom. För det andra, varför lägger man det på arlanda? Om man är på arlanda ska man förmodligen utomlands där det finns starbucks (oftast allafall)? nej it´s suucks. Om ni nu nödvändigt ska till sverige, kanske en bättre plats vore city?


Kommentarer
Postat av: Miranda

DU GÖR MIN DAG, CUTIEPIE! BIGBIGBIG LOVE PÅ DIG! :D <3<3<3

2009-11-14 @ 00:52:24
URL: http://smilesmakemyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0