Lördagen.

Igår mötte jag upp carro på cafe 60 så fikade vi en stund. Efter det drog vi hem till carro så skulle hon fixa mig, sen följde hon me mig hem när jag skulle fixa mig. Men det gick inge bra, jag stökade bara till ännu mer till i mitt rum. Jag skäms för mitt rum. Vi stressade runt allafall hela dagen. Tillslut satt jag ändå på pendeln till rotebro me miranda, emelie o alla andra. Vi skulle allafall hem till Hanna som fyllde 17år! Det var jätte roligt. Men inte lika kul när jag skulle hem, bussen från solna station vägrade komma o jag vägrar gå. Inte för att jag är lat (höhö) utan för att jag är mörkrädd! Jag tycker inte ens om att gå på min gata i solna, den är seriöst skit läskig! Så där satt jag i ett antal minuter o halvsov. Tillslut kom jag allafall hem, & däcka i min säng direkt. vi får se om det kmr uppp några bilder, jag glömde kamran hemma :/ PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0