Hemma

Jag har kommit på en sak, jag har ingen aning om hur jag ska klara mig när jag flyttar hemmifrån. Helt seriöst har jag aldrig satt på en diskmaskin, inte ens plockat ur en, aldrig tvättat osv. Jag är jätte bortskämd när det kommer till sånt, jag hjälper aldrig till. Jag damsuger mitt rum, that´s it. Så ni kan ju förstå hur de ser ut här hemma eftersom jag var varit ensam. Men imorron ska jag städa, de ska bli skinkande rent! Men nu ska jag göra pizza och sätta på sagan om de två tornen, shit va jag älskar dom filmerna! Eller jag kanske ser alla tre? hmm.. hah nej jag är inte mogen att flytta hemifrån.


Bilderna är nytagna. Jag ska bli bättre på att ta me kamran ut & fotta
eftersom de blir mkt roligare bilder då, dessutom har jag ju världens
finaste kamra, det är det inte många som kan skryta me ;) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0