Tjo sweeties!

Idag drog jag till carolines skola på söder på min långa hål. Så vi snackade & åt mat, vi har kommit fram till att vi måste söka jobb! Jag har panik, jag är pank & äger endast 200kr . Min mamma ringde o sa att telefonräckningen den här månaden 3500kr, så jag måste betala endel :'( Stackars mig! Skitsur blev jag oxå vfr jag ska betala. Visst det är kanske mkt pengar, men om man jämför min lön me deras är den en skitsumma. Så jag ska vara barnslig o leka sur en vecka ungefär. Jag är en telefonnarkoman, jag älskar att prata i telefon.. Hur ska jag klara mig lixom? Sen ska man ju köpa dom där jävla julklapparna, som gör att man blir ännu mer fattigare. fanfanfan. När jag åkte tillbaks till skolan träffade jag filippa, så dt var super trevligt! Hade en lektion som vi fick sluta en timme tidigare på, snacka om onödigt att jag åkte tbx.. Aja dt är inte min dag. Nu ska jag träffa min mami i centrum o rensa henne på pengar. Så ska vi handla mat, jag är så kräsen o sur om jag inte får exakt de jag vill äta så jag måste följa me -.-' Dunjackan åker på, skinjacka idag var ingen bra idée. Jag är en bitterf*tta idag. Men låt mig, jag blir posetiv när pengar åker in på kontot. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Caroline

2009-11-04 @ 09:47:47
URL: http://knaprigt.blogg.se/
Postat av: Caroline

wiiiih! det var supermys! mycket trevligt, mycket trevligt!

Tänk om man ändå vore rik...då skulle inte detta vara ett problem! ack ack! Vi får börja med att söka jobb, utan pengar men sen arbeta oss upp i karriärstegen för att sen kunna betala tillbaka dina föräldrar för telefonräkningen:D det är något som jag tycker verkar bra!

2009-11-04 @ 09:51:07
URL: http://knaprigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0