God morgon!

God morgon babes!
Jag vaknade precis o ligger i sängen o käkar godis, tjockkis (a) men godis är mkt godare på morgonen. Igår träffade jag carro för en fika & så smsa filippa om hon fick följa me, klart fick hon de :) Vi tog lite pictures så hoppas filippa laddar upp dom på fb, då snor jag dom. Sen gick jag o filippa och åt middag på donken, åkte hem till mig & köpte piggilin & hyrde film. Vi hade ett litet roligt samtal me killen i kassan som sa att piggilin bara är för 6åringar, hhah. Jag låg mest o halvsov under kvällen, jag måste varit världens roligaste sällskap men jag är helt slut på fredagar. Snart ska jag gå upp o börja fixa mig, ska träffa min älsklings carro och fika! Sen ikväll fyller min fina hanna år så jag ska dit, ska bli riktigt roligt!
PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0