Fredag

Sista lektionen, är helt jävla slut fast jg bara haft tre lektioner. Har bara gått runt o snackat skit me mina vänner, elr nej jag snackar inte skit, bara sanningen. Snart slutar jag o då ska jag åka och träffa carro o fika. Sen vet jag inte riktigt hur de blir ikväll, lite förvirring. O mitt shema höll ju inte länge, de är reda ändringar, hhah. Nej nu ska jag spela spel på fb. puss!

Btw om ni vill nå mig finns jag på:
Facebook:
Maja Bergeros
Msn: [email protected]
Bilddagboken: M-aaja (ej aktiv)
Playahead: Maja-b (ej aktiv)
Nummer: skulle inte tro det vah.
Gammal blogg: Maajab.blogg.se
Youtube: majjab & maajab92

Kommentarer
Postat av: f

vadå förvirring, jag tycker vi har supercool :P

2009-11-20 @ 15:59:16
URL: http://filippaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0