du gick över gränsen för länge sen.

 

Har jag gått för långt?! driver du me mig. Nu blir jag förbannad.
För det första tim så vet jag att det är du, inte matte, du är inte häktad. Så sluta låttsas. Vem var det som tog kontakt me mig i lördags o sa att han var singel o var otrogen me mig mot sin flickvän? Du ljuger mitt rätt upp i ansiktet, sanningen kommer alltid fram tillslut. Sen blir du förbannad på mig när jag berättar sanningen för din flickvän? Vad trodde du, du ljög för mig men gubben jag håller mig till sanningen. Vem var det som sa att ”jag ska aldrig såra dig igen”, face to face me mig då? Som skicka smset ”hur vill du ha det?<3”. Jag har kvar det smset, jag kan visa att det står att du tycker om mig. & både du o jag vet att det där smset du sa jag skicka till mig är FEJK. Vem var det som sa att han hade ”älskling” som civilstatus på pea för att inte brudar ska skriva till dig. Vem var det som sa att ”det är gammalt, jag har raderat hennes nr, jag vet inte vad hon tror” när jag fråga om du var tillsammans me din flickvän i måndags. Vem sa att jag inte får ta kontakt me din flickvän, är du rädd att sanningen ska komma ut? STÅ FÖR DET DU GÖR. Jag undrar VARFÖR tog du ens kontakt me mig efter ett halvår? Då var jag svag o feg, men tim jag har förendrats. Jag tar ingen skit & jag det värsta jag vet är när folk ljuger om allt. Om du inte vill ha me mig o göra me mig dra åt helvete, i don´t care. Men hitta på massa lögner, det visar bara hur låg din nivå är. O att du behandlar din flickvän som du gör, det är riktigt fittigt tim. Förstår du inte det? Men att säga att jag går förlångt? Nej tim du är den fegaste människa jag träffat. Du sa till mig ”jag står för vad jag säger o gör”, men helvete att du gör. Du kan inte ens stå för du var otrogen me mig, vi båda vet mkt väl att det är sant + att matte var hemma hos dig om du minns? Jag vet att du skriver till tjejer på pea att du är singel, för det gjorde du till min kompiskompis. Du ljuger om allt tim, du kan inte hålla något, du kan inte stå för det du gör utan hittar på nya lögner. Jag förstår inte hur du kan leva me dig själv. Till o me dina ”vänner” jag träffat snackar skit om dig. Jag hoppas tim att du lär dig något av det här, för om du fortsätter som du göra kommer du inte komma långt i livet. Både du o jag vet att allt jag sagt är sanning. Men jag blir inte förvånad om du kmr me massa lögner som försvar. Jag förväntade mig inget annnat från dig. Alla kan göra misstaget o vara otrogen, men lägg inte skullden på mig o säg att jag gått över gränsen. Ta ansvar för din misstag. Nu ska jag sluta skriva, för du är inte värd ett ända ord igentligen. Nej tim, på din nivå hör jag inte hemma för jag är så jävla mkt bättre än dig. Jag står för det jag gör o talar sanning. Så jag raderar gärna ditt nummer för falska människor som dig beblandas jag inte med. Du o din lilla kuk kan dra åt helvete, jag vet gubben sanningen sviiiiider. & nu gubben kan vi ju fråga om VEM av oss som har gått förlångt egentligen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla bra!

2009-11-20 @ 09:48:42
Postat av: maja

SV: tack! :D

2009-11-20 @ 11:01:45
URL: http://thisismaja.blogg.se/
Postat av: N

Jag är stolt över dig gumman <3

2009-11-20 @ 15:07:26
Postat av: killen

Jag snusar,och det gör min stock hård

2009-12-02 @ 09:27:17
Postat av: yx.orvar

hmm... några personliga åsikter samt lite konstruktiv kritik för att din blogg ska bli bättre.

1. du borde verkligen öva på din stavning

2. skaffa en ordbok så att ditt vokabulär(ordförråd)innehåller mer än tre ord.

3. skriv om något relevant så blir din blogg intressantare

4. skriv om riktiga problem.

5. gör ett skönhetsingrepp så mår du bättre.

6. börja med styckindelning så är det mer läsbart.

7. upprepa dig inte.

8. byt liv.

9. åk till polen, bli medborgare där, glöm all svenska och lär dig polska, åk tillbaka hit, sälj dig billigt på malmskilnadsgatan.

10. följ inte punkt 1,2,3,4 eller 5 så kan jag fortsätta skratta åt ditt "liv"...

Mvh Yx Orvar aka Greger Aaro

(Jag hoppas att du kan läsa detta annars ber jag om ursäkt för att jag har använt så svåra ord.)

2009-12-02 @ 17:29:59
Postat av: Anonym

word!

2009-12-02 @ 19:54:02
Postat av: carro

ni små söta patetiska folk som inte har något bättre att spendera eran tid på är ju lite komiskt... att ni då väljer att sitta och snacka skit om en person i eran skola, det bevisar bara på vilken nivå ni ligger på... sådär betedde man sig när man gick i tredje klass ungefär.



skärp er för faan! lägg ner eran energi i era vänners problem och inte att skita ner andras liv.. fittor...

2009-12-27 @ 00:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0