Torsdag

Kemi, fysik & matte d, jag överlevde knappt dagen. Har allafall turen o käka me mirre, hanna, niklas o emilia, roligaste stunden på dagen :) Slutar allafall tidigt som tur är! Nu sitter jag bara hemma o om några timmar ska jag träffa bästis, vi ska käka på donken & hon ska sola. Jag kanske gör det, vi får se. Pallar inte åka hem osminkad, jag är inte häller sveriges rikaste just nu + att jag bara blir röd ändå, hahahh. Men jag har turen allafall o ha världens snällaste pappa :) Det är faktiskt sant, alla mina vänner tycker han är för snäll mot mig (a) haha!

Jag: paapppa (a)
Pappa: aah vad äre?
Jag: kan jag få lite pengar, sneeeella (a)
Pappa: till?
Jag: smink, jag har inget :(
Pappa: kan du inte önska dig de i julklapp?
Jag: & hur tänkte du jag skulle se ut i december?
Pappa: hur mkt behöver du då?
Jag: 500 (a)
Pappa: jaja okejdå.

Så ska jag köpa ny foundation, läppglans, brunpuder & puder, looooove it!

PUSS BABES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0