Sorry bitches!

Det kommer inte vara så bra uppdatering i bloggen i veckan, men ska försöka.. Det är kaos i min hjärna. Så jag orkar inte skriva, för jag känner att det är på väg att bli en emo blogg. Dessutom sitter jag o panikar för att ikväll ska jag lära mig hela matte c kursen, har bungrat upp me massa colalight.  Har kursprov imorron mellan 12.30-16.30, så jag kommer inte svara på sms elr samtal då, just so u know. & förlåt till mina vänner som jag var dryg mot idag, love u! Imorron efter skolan ska jag träffa min bästis stephanie, jag längtar. Vi ska sola o äta på donken. Hon är världens bästa & får mig orka allt just nu!

God natt babes o hoppas ni haft en bättre vecka än mig.


sen vill jag säga att jag älskar min stephanie mest av allt.


Kommentarer
Postat av: S

aaw min bebis! de var på tiden att du skrev om mig, nej haha skoja(A) älskar dig oxå gumman, enormt! GUUUD vad ja längtar tills imorgon, ska bli skiit mysigt :D love u <3

2009-11-17 @ 23:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0