Borta bra men hemma bäst.

Jag måste nog vara den ända människan som har sett fram emot skolan. Jag vet att det låter galet. Men jag har längtat hem galet. Fast några mer sovmorgnar skulle inte skada. saknat min säng, mina datorer, egen tv, min telefon, kylskåpet , för jag är så kräsen när det kommer till mat alla fall frukost och kvällsfika, jag vill ha de precis som jag vill att de ska vara samma sak varje kväll o morgon, mitt egna handfat, min rosa radio, alla mina saker. Ja men mest av allt har jag saknat ensamheten. Jag klarar inte av att vara me folk 24/7 i en vecka. Jag var aldrig ensam, antingen en tvååring springandes runt en, en brorsa som säger emot, sussi, en jobbig pappa eller mamma eller resten av alla människor uppe i övik. Jag var aldrig ensam, inte ens när jag sov. Jag älskar som människorna mest i världen men jag klarar inte av det. Jag måste få vara sur o osocial ifred, annars drabbas dom av min ilska. Eftersom jag är så gott som ensambarn (hemma allafall) & mina päron jobbar elr är på landet hela tiden tär de på minakrafter så när jag kom hem var det skönt att bara stänga dörren o vara ensam o plugga, det var underbart! Ofta jag säger att det var underbart o plugga.. Snart ska jag lägga mig i min säng me mitt duntäcke och 6 kuddar har ont i huvet, lyssna på 107.5 och prata i telefon me baby, lovely! Vi hörs imorron, ska bli roligt och träffa folket i skolan. Jag o miranda har ju ett uppdrag tills imorrn ;) hah även fast jag misslyckades -.- LOOOOVE YAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0