Bio!

Nu ska jag åka till skärholmen och möta upp caroline & hanna.
Har faktiskt aldrig varit i skärholmen så vi får väl se hur de går, haha.
Vi ska gå på bio heron o se new moon, jag hoppas att den är bra!




Btw så vill jag bara tacka alla mina vänner, bekanta, bloggläsare för hur mkt bra respons jag fått för inlägget "du gick över gränsen för länge sen." Ni är verkligen hur söta som helst. Har till o me blivit hotat för de jag skrev, jag vet inte om jag ska skratta elr gråta för att det är så patetiskt. Jag skulle kunna fortsätta me ett helt inlägg till om hur sorliga o fega människorna är, men jag orkar inte, dom vet ju om de själva så. Menmen jag håller mig till sanningen & det vet dom även fast dom inte står för de dom gör,
alla kan inte vara på min nivå ;)

BYE BITCHES! Nu måste jag fixa mig, love yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0