Att ha riktigt tråkigt..

1. Vilken svordom använder du mest?
Fan & jävlar
2. Äger du en iPod?
Jaa min älskling!
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05.30, 06.10 & 06.30, sen går jag upp 7, hahaha!
4. Hur många resväskor äger du?
En stor rosa, en brun & sen några fler
5. Använder du flip-floppar?
På sommaren
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Donken elr skolans cafeteria? haha
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Båda :)
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Sagan om de två tornen
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Haha? Självklart en vän.
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Listan kan bli lång.
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Dagligen, jag vägrar gå upp på andra våningen i min skola.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Näpp, det behöver inte.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Jag har faktiskt en rosa, men den tomm.
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Ingenaning
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja, men en hemlighet är en hemlighet. Hur hemlig skulle den vara om jag berättade?
16. När var senast någon stötte på dig?
Hahah., jadu idag -.-'
17. Vad åt du till middag senast?
Donken me bästis
18. Använder du huvtröjor?
Jaaaaa :)
19. Kan du vissla?
tyyp
20. Vem var den senaste som ringde dig?
stephaaanie
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Älskar berodalbanor
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det händer säkert. Men jag tror inte mina vänner gör det allafall.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
08
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Vem gjorde inte?
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
En minut till solna centrum
26. Hur många syskon har du?
En storebror :)
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej :)
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Titanic, haha.
29. Äger du några popband t-shirts?
Har några kvar sen jag var liten.
30. När flög du senast?
Åååååh, i påskas när jag var i NY me mina brudar!
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
6 tror jag?
32. Läser du för skojs skull?
Haha nejnej. Men det har hänt.
33. Pratar du några andra språk?

Svenska, engelska, spanska?
34. Diskar du din egen disk?

Aaldrig hänt.
35. Har du gråtit offentligt?
Yes :/
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Har båda (a)
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
försöker iaf att testa nya saker :)
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jag vill pierca överläppen, sen vill jag han en tatto senare i livet.
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Jaa :)
40. Kan du kasta macka?
Haha såklart.
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
näpp :/ men vill.
42. Vad har du med dig in på bion?
Colalight o godis
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Jag har ingen faktiskt, men jag gillade min förra biologilärare.
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Jag tror det? Elr jag vet inte? haha
45. Vad har du för väder?
Det är natt + att mina persiener alltid är nerdragna
46. Har du en blogg?
Nej :O
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Webbdesign :)
48. Gillar du att flyga?

Äälskar!
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet.
50. När sov du senast på golvet?
När jag var på utö för en månad sen kanske?
51. Vilken är din favorit drink?
Colalight <3
52. Gillar du din boende-situation?
Aah :)
53. Vilken är din mammas hemstad?
Sundbyberg tror jag.
54. Din pappas hemstad?
Solna, haha.
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jag kan sova hur många som helst o ändå inte fungera.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
sometimes
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Alltid när jag var liten.
58. Vilken är din favoritfrukt?
Vattenmelon elr mango :)
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Hahahh never.
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
18, vet inte om jag längtar elr inte.
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej
62. Tror du på liv på andra planeter?
Hmm. Det är inte omöjligt.
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Inte värd att nämnas i bloggen. Men dom flesta av mina vänner vet.
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tror inte ens gud existerar
65. Vad var det senaste du åt?
På donken, lilla menyn :)
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Det beror mer på personen än könet.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Typ min farmor elr ngt som sa det tror jag?
68. Gillar du senap?
Liiite.
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det blir alltid bättre.
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Absoluut.
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Jag vet inte, bra fråga.
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?

nope
73. Tycker du om att krama folk?
Älskar kramar :)
74. Skulle du säga att du är trendig?
hahhaa, inte alls.
75. Äger du en digitalkamera?
Jaaa, en rosa
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen vad jag kommer ihåg.
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Ja ibland, men vissa vänner är jag vana vid.
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Harry Potter
79. Tycker du att du är attraktiv?
Ehm.. avgör själv.
80. Vad är du allergisk mot?
Pollen
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Aldrig.
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Åh jag minns inte, men det var något skitfult så jag är glad att jag blev tjej.
83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Aaaalla :D


Kommentarer
Postat av: f

jaha maJa gräddnos så nu ska jag alltså göra den här?

kram :P

2009-11-27 @ 09:44:29
URL: http://filippaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0