Alla älskar fredaag!

Var i skolan idag, åt lunch me vanliga gänget. Dom är så sjukt roliga, i love them!
Jag: meeen jag är rädd för att förlora
Miranda: Om du inte satsar har du inget att förlora & om du förlorar köper jag dig en bananaskids
Jag tror jag ska börja göra "dagens kommentar" i bloggen, fast iofs så måste man vara me för att fatta, aja vi får se bitches ;) Efter skolan sms min hannie mig & fråga om jag ville fika & absolut ville jag det. Så jag o hanna (en annan) tog sällskap till stan och när jag kom fram fick jag även veta att min kära carro skulle me, så mys! Vi fikade en liten stund på coffehouse by george, tog en vaniljlatte som jag har fallit pladask för. Sen drog alla hem & jag köpte me mig sushi hem. Nu ska jag sminka av mig & kolla på film & äta b&j. puss babes!


Helvete vad jag saknar veckan i NY me tjejerna.
Helvete vad jag saknar att träffa er varje dag.
Jag älskar er. Trion forever and ever.


Kommentarer
Postat av: Miranda

hell yeah! bananaskids ftw :D i only have to say, GO FOR IT! you've got nothing to loose :) hihi btw "slampaaaa" hahah ja har så galet kul med er!! :D <3<3<3

2009-11-06 @ 23:39:12
URL: http://smilesmakemyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0