torsdag.

Kom hem från skolan sen för någon timme sen, gått bara till halv 12 hela veckan för jag inte går matte d längre. Helt underbart! Hade ju knappt några lektioner häller för jag var på möte hos min syo. Det gick bara bra, förutom att jag är ännu mer förvirrad än förut. Har stannat och ätit lunch me mina fina vänner niklas, hanna & miranda :) Nu ska jag fortsätta plugga o drick Oboy, PUSS BABES!



Bara så ni vet, det är riktigt roligt men jag hoppas ni fattar att jag ser erat ip nummer ;) Ni som ska ta åt er, hoppas jag fattar de (:

Kommentarer
Postat av: ben

vad ska du göra med ip-numrerna?

2009-12-03 @ 20:58:24
Postat av: viktor

Ohnoes! She gonna blow my computer up now!! ahhh

2009-12-07 @ 18:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0