Tips

När jag ändå ligger hemma o eftersom jag är så snäll kan jag tipsa er om lite produkter jag börjat använda för min hy som hjälper faktiskt! Men det tar upp till 1-2 månader innan men verkligen ser reslultat.

Först tvättar jag varje morgon o kväll med peronormin. Finns o köpa på apoteket 1liter för 190kr.

Varje kväll använder jag Duac i hela ansiktet, den är som basiron fast med antibiotika i. Nackdelen är att man inte får sola med den :( Men den måste man allafall ha recept på (bara gå till läkaren o fråga, jättelätt) & kostar runt 160 kr.

Eftersom Duac torkar ut så brukar jag ta miniderm ibland på morgonarna när jag tycker det behövs. Den är oxå recceptbelagt o kostar runt 60 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0