Stress, stress o stress

Jag gick upp 7 imorse för att kolla på lucia me min mami, hon var så söt o gjort fika o allt :) Sen gick jag o la mig igen o sov tills nu & om en timme ska vi ha gäster. På den tiden ska jag hjälpa mami sätta upp en sak, sminka mig, städa rummet osv. OOM jag är stressad, ändå sitter jag framför datan? haha. Det är mammas o pappas kompisar som kmr med deras barn, inte så kul direkt. Sen ska vi till globen för att kolla lucia. Tur att jag sov länge så jag inte somnar där, haha. Så jag kommer inte kunna skriva förns ikväll, men nu vet jag vart jag håller hus allafall ;) PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du inte kvar din lugg? du var jättefin i det :D

2009-12-13 @ 13:29:36
Postat av: maja

SV; Tack, det är flera som sagt det :) men jag trvides inte i det.

2009-12-13 @ 13:55:53
URL: http://thisismaja.blogg.se/
Postat av: hannibanni

myyys :O

Hoppas det va najs igår :) Längtar tills vi ses imorrn! kram

2009-12-13 @ 18:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0