Söndag.

Jag funderar på att utnämna det här till årets tråkigaste helg. Har inte gjort någonting, bara sovit, ätit, kollat på film, snackat i telefon, städat & bakat. Har inte gått ut på 6 dygn nu.. så jag har faktiskt inte ens kännt på snön :O Men jag mår mktmkt bättre nu allafall :) fast jag skippar skolan imorron o skolavslutningen på tisdag oxå, de är inte värt de om de skulle bli sämre o ligga sjuk på julafton.. Jag som saknar mina lunchmänniskor :( ska allafall ta en tripp imorron o hämta hem lite skolböcker. Ikväll ska jag kolla på Anna Anka, om jag längtar! haha förtår ni nu hur kul jag haft de idag? PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Miranda (lunchmänniska)

Miss you too :(<3

2009-12-20 @ 20:08:06
URL: http://smilesmakemyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0