Nu är det över.

Julafton är över, alla släktingar har åkt för några timmar sen, riktigt skönt! Missförstå mig inte, jag älskar dom! Men det är skönt o bara kunna byta om till myskläder o krypa upp i soffan o bara kolla tv. Julen har varit riktigt mysig, god mat, kalle anka, nära släkten och hela paketet. Ett mirakel att mitt hår sitter kvar, trodde jag skulle bli uppeldad så många ljus min mamma tänt. Nu ska jag allafall lägga mig framför en film o bara ta de lugnt. Det här fick jag allafall i julklapp (har inte fått från alla än men det här är lite allafall);

~ Boody scrub & boody shower
~ 2000 kr
~ Presentkort på kicks
~ Parfym, shower & lotion
~ Silvershampoo
~ Skidglasögon (rosa ofc!)
~ Klocka
~ Trosor & strumpor
~ Gå på teater med mina kusiner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0