folk kommer alltid hitta fel på en.

Det var ett jävligt tjat om mitt översminkade ansikte. Men jag är ändå glad över att de ända ni klagar på är mitt smink, för om jag skulle anpassa mig efter era anonyma kommentarer o sminka mig "normalt elr naturlig" så skulle ni sluta klaga på mig? haha nej jag tror inte det ni kommer bara komma på något nytt som är "fel". Jag skulle aldrig göra något påhopp mot en människa, allafall inte anonymt. Det är fegt, riktigt fegt. Någon dag lär jag sminka mig annorlunda, få en annan stil o färga håret, men då kommer folk klaga över något nytt. men just nu trivs jag såhär. Jag ser ut såhär, hur mycket ni än klagar. Alla ser olika ut, alla tycker olika, acceptera det. Jag är inte ute efter att vara mest omtyckt o göra alla till lags, det är såhär jag är.. Så om det inte passar, sluta läs min blogg :)

Kommentarer
Postat av: MODEMISSEN

Åh, det är SÅ typiskt tjejer! Jag får också påhopp om min stil och smink och grejjer! Håll ut, förändra dig inte om inte DU vill det!!

www.modemissen.blogg.se

2009-12-04 @ 19:55:01
URL: http://modemissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0