Love it or hate it.



~ Julen. Den är mysig, man får ledigt från skolan, äta gott, får presenter & träffa släkten.

~ wellness. Gymmet som jag börjat träna på. Det är billigt, fräsht, inte mkt folk, nära mig & trevlig personal. Ända minuset är att det är litet. Vi får se hur länge jag orkar pallra mig dit bara! haha.

~ Att vara ensambarn. Jag måste faktiskt hissa det, för jag älskar det! Jag skulle aldrig i hela mitt liv vilja ha ett syskon, om mamma sa att hon var gravid skulle jag flytta till mormor direkt. Som tur är skulle det aldrig hända. Fast egentligen handlar väl det om vad man är van vid. Man får alltid som man vill & det man vill ha, slipper bråka, kan vara helt ensam hemma, ingenting behöver vara rättvist, jag tror ni fattar. It´s wonderful! Jag vet att jag har en bror, men vi har inte bott tsm så länge jag minns & han bor 50mil ifrån mig. Jag älskar honom extremt men aldrig att vi skulle klara av att bo tsm.  



~ Beyonce. Jag kom på igår att det finns inte en ända låt med beyoce som jag gillar. Hon måste bara världens mest överskattade artist. Hon är den absolut den sämsta "stora" kvinnliga artisten. Jag mår illa bara jag låten halo, men hennes röst är helt okej faktiskt. Det är alla låtar hon har som suger, fast iofs har hon ju inte ens skrivit dom själv.. (tror jag?)

(update: jag kom på att jag ljög faktiskt "if i were i boy", är den ändå låt hon gjort som är värd att hänga i julgranen, haha)

~ Lack/glans jackan. Whatever u call it. Den är så himla fuul! Jag menar vem vill se ut som man går runt med en soppsäck? Det spelar ingen roll längd elr färg, med sömmar mitt på jackan elr inte (som på på bilden, om ni inte fatta). Den är och förblir hemsk!




Kommentarer
Postat av: Anonym

varför bor inte din brorsa hemma?

2009-12-11 @ 13:37:41
Postat av: S bästis

maajaa du borde hängas! BEYONCE ÄR GRYM! visst vissa låtar e sådär men annars är hon grym :D och plus skiiit snygg!;) ahah ja har fan älskat henne sen vi hade peter som lärare, haha :P <3

2009-12-11 @ 14:11:42
Postat av: Maja

Sv; Han är 34 år, så det vore lite wierd om han bodde hemma :)



Sv S bästis; Haha älskling, du har fel & jag har rätt. Ja att hon är snygg kan jag inte säga imot men en bra artiskt är hon inte! Jag kommer ihåg det, & jag har ogillat henne sen vi hade peter som lärare, haha ;) love u!

2009-12-11 @ 17:36:34
URL: http://thisismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0