Love it or hate it



~ Niklas. Eftersom jag hissat alla mina andra lunch vänner (dvs miranda, hanna o emilia), så är Niklas väldigt avundsjuk. Så jag lovhade hnm på hannas fest att han skulle få en egen, visst är jag snäll? :) haha! Nej men seriöst, niklas är faktiskt sjukt rolig! Han gör verkligen mina fysik lektioner till något som man ser fram imot. Glad att jag lärt känna hnm :)

~ Solarium. Min älskling har fått mig börja sola solarium. Jag älskar det! Alla fall nu på vintern när jag alltid går runt o fryyyser. Dessutom blir jag mindre blek o det är sjukt avkopplande. Sen att man får cancer av det o blir rynkig osv, cancer får man av allt nu för tiden & rynker får man ändå när man blir äldre så. Allt är farligt om man gör det för mycket.

~ Rosetter. Det är bara så sjukt fint & gulligt! Själv har jag två rosa, jag älskar ju rosa för er som inte vet ;)



~ Julkalendern. Im very disappointed, hah. Det ska vara den 50 julkalendern, kan dom göra ngn bra? Förut var det massor av bra mysteriet på greveholm, när karusellerna sover and so on. Visst det kan ha lite att göra me att jag blir äldre men dom har blivit extremt mkt sämre. Ofta man orkar kolla på sån skit. Om dt fortsätter såhär säger jag bara staaaackars mina barn. hahah!

~ Folks om hotar andra. Jag har själv blivit hotad, jag tycker det är så skrattretande. Speciellt när personen inte gör det själv, utan personens kompisar, syskon ja ni fattar! Det är bara pateiskt och löser ingenting.

 


Kommentarer
Postat av: niklas

haha, du är för snäll du :)

2009-12-04 @ 22:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0