Att vara sjuk är stenkul.

Hej babes!
Jag lever fortfarande. Men har fortfarande feber osv. Mami tror jag har grissjukan för jag har alla syntom på den. Skulle inte förvåna mig bara för jag totalvägrat att vaccinera mig. Hoppas bara att jag blir frisk innan jul för jag har hört att den håller i sig 5-7 dygn eller 10 dygn, vet inte vad som stämmer. Har panik för jag har inte köpt alla julklappar.. Pappa är oxå hemma o är sjuk så jag håller mig långt borta från hnm, haha. Jag som skulle träffa mina brudar ikväll, vad ledsen jag blir! Jag börjar bli helt socialt handikappad, om jag pratar i telefon i mer än 10 min så blir jag torr i halsen o kan inte snacka.  Jag har inte gått ut på 4 dygn o levt i min säng, OM jag haft kul. Har lärt mig hela tvtablån utan till nu, hah. & kollat på sagan om ringen minst 10 gr. Jag har sååå tråkigt o de värsta är att min feber bara stiger.. det är till o me jobbigt o skriva de här. Det jag kan glädja mig me är att min hy har blivit så mkt bättre den här veckan. Nej nu ska jag fokusera på att bli frisk & knarka alvedon.
LOVE YAH!

& ett stort grattis till Niklas som fyller år idag, ledsen att jag inte kan vara i skolan :/ <3


Kommentarer
Postat av: hannibanni

Håll stånd för oss som vägrar vaccin!!!!!

2009-12-18 @ 14:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0