Ankan elr ankan

Jag har aldrig riktigt förstått varför folk blir så upprörda på Anna Anka. Hon har åsikter som sticker ut från dom flesta svenskar. Så fort någon svensk har någon annan åsikt än det som är normalt blir man hatad. Jag förstår inte varför folk tar åt sig så mkt o bah "lägg ner programmet" osvosv. Jag sitter o skrattar varje minut i hennes program, om det är med elr åt henne vet jag inte, men underhållande är det. Om man inte tycker om det är det bara sluta att titta. Det finns mycket från hennes mun som är direkt korkat, men who cares? alla tycker olika. men hon är smart. Jag menar titta vad mycket publicitet o pengar hon fått, tack vare er.

vad ska ni kolla på kl tre då?


själv ska jag kolla på kalle, som alla andra år, haha!


Kommentarer
Postat av: filippa

klart man kollar på Kalle :)

2009-12-24 @ 18:09:17
URL: http://filippaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0