99 saker du kanske inte visste om mig

Jag har webbdesign o tråkigt, så jag slänger in en lista.

1. Namn?
- Maja
2. Exakt ålder? - 17 år, 18 om 6 månader & två dagar.
3. Bor exakt? - Solna
4. Bor tillsammans med? mamma & Pappa
5. Husdjur? - undurlat & papegoja
6. Färg på ditt hus? - Beige/brun, fult allafall.
7. När är du född? 6 maj 1992
8. Klass? IBE
9. Vilket år tar du studenten? - 2011
10. Något jobb? - nej, ska börja söka.
11. När ska du sova ikväll? - när jag är trött
13. Duschat idag? - nej, duchar på kvällarna.
14. Kramat någon idag? – japp :)
15. Pussat någon idag? - nope
16. Vad har du ätit? – macka, oboy & apelsin
17. Dagens klädsel? -  svarta jeans, svart linne o rosa kofta.
18. Dagens smink? – jag har fakitskt liiite smink idag, happy? Mascara, foundation, brunpuder o puder.
19. Dagens sötnos? – miranda måste jag säga :)
20. Dagens roligaste? – har inte gjort mycket idag
21. Har du många vänner? – många o många, jag har så det räcker.
22. Hur många har du pussat? räknar inte
23. Vem kramade du senast? – hanna <3
24. Hur många har du haft sex med? - hemligt
25. Hur många har varit otrogen mot dig? – ingen vad jag vet (?)
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - stephaaanie
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – Johanna: hur gick det?

FAVORIT:

31. Film? - sagan om ringen triologon, american history, the green mile, x & titanic, dt finns många.
32. Låt? – har många
33. Mat? - sushi
34. Dryck? - colalight
37. Stad? - New York
38. Land? – Gillar sverige.
39. Ämne i skolan? – webbdesign
40. År? – vet inte, alla har varit bra på olika sätt

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? – ingen speciell
42. Personen du kramade? - Den frågan har redan vart
43. Gången du spydde? – förra sommaren i estland.
44. Gången du grät? – förrförra veckan elr ngt.
45. Pizzan du åt? – en månad sen kanske.
46. Gången du var i göteborg? - 2 år sen, saknar dt.
47. Gången du var i stockholm? – idag :O
48. Gången du var skrattig – igår när jag prata i telefon me min caroline :D
49. Gången du var hög? - haha
50. Personen som såg dig gråta? – miranda, emilia o hanna, typ en månad sen.


ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa - beror på
54. Tv-spel eller datorspel? - tvspel
55. Singel eller upptagen? - beror på
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - facebook
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? – Big brother
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? - chocklad
63. Göteborg eller stockholm? - stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Coca cola eller fanta? – colalight
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda två
69. Leva eller dö? - leva


ANTAL:

70. Personer du älskar?
-  familj o nära vänner.
71. Personer du hatar? – orkar inte lägga energi på att hata.
72. Personer som sagt jag älskar dig? – Nära vänner, ex o familj.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - haha
74. Glassar du ätit på en dag? - haha säkert många ;O
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? – några gånger
77. Piercingar har du? - öronen bara
78. Personer du saknar just nu? - många
79. Gånger ditt hjärta brustit? – några.


VEM:

80. Vill du kyssa nu?
- ingen :D
81. Ska du träffa imorgon? – vet inte, vi får se :)
82. Sjöng du senast för? – jag sjöng igår för niklas, även fast de var oseriöst, hah!
83. Hade du senast en msnkonversation med? – minns inte
84. Spelade du tv-spel med senast? – när jag var hos nelly, länge sen :/
85. Vill du ta med på en resa nu? – c,c,c,h,m & f <3
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? – ganska många, hah.
87. Förtjänar att dö? - ingen
89. Vill du sova brevid inatt? – jag sover helst själv :)


VAD:

90. Gör dig glad?
– vänner o shopping :D
91. Gör dig ledsen? – faskhet, död o lögner.
92. Vad vill du helst göra nu? – sluta skolan.
93. Önskar du att du slapp göra? – plugga -.-
94. Vill du ha nu? – pengar :D
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – julen är väl närmare? Men en pengar, klocka o silverkedja.
96. Längtar du till? - Jullov
97. Tycker du om dina betyg? – ne tyvär
98. Ångrar du mest i ditt liv? – det sägs att man aldrig ska ångra något.
99. Är det bästa som har hänt dig? – mina vänner helt klart!


Kommentarer
Postat av: Miranda

nemen gulle!! hur blev jag dagens sötnos? :D <3

2009-12-04 @ 21:41:07
URL: http://smilesmakemyday.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv miranda: det vi pratade om på sms :) plus att du alltid är min sötnos. <3

2009-12-04 @ 23:46:11
URL: http://thisismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0